Sale!

KGFIGU New Arrivals Sexy Soft Dress Women One Shoulder Sleeveless Skinny Bodycon Club Party Vestidos Beach Cute Outfits

(10 customer reviews)

19.69$

Compare
SKU: FRWO4HBUSSA5 Category:

Description

0Shares

Size Chart

0Shares

Additional information

Brand Name

KGFIGU

Silhouette

Sheath

Origin

CN(Origin)

Season

Summer

Neckline

Asymmetrical

Sleeve Style

Regular

Decoration

None

Style

Beach Style

Dresses Length

Ankle-Length

Material

COTTON, Spandex

Age

Ages 16-28 Years Old

Profile Type

A

Model Number

8136

Closure Type

Pullover

Sleeve Length(cm)

Sleeveless

Type

Regular

Release Date

Summer 2021

Fabric Type

Knitting

Gender

WOMEN

Material Composition

Synthetic Fiber

Waistline

empire

Pattern Type

Solid

10 reviews for KGFIGU New Arrivals Sexy Soft Dress Women One Shoulder Sleeveless Skinny Bodycon Club Party Vestidos Beach Cute Outfits

  1. U***i

    It’s so amazing, great quality!

    Color: Sky Blue Size: M

  2. P***o

    perfect omg it was so cute and just how it looks the material is very thin but good quality

    Color: Khaki Size: S

  3. M***n

    Parfait

    Color: Sky Blue Size: S

  4. C***r

    Not a robot lol….. before buying I read the comments and was a bit worried since a lot of people said it was see through or wrinkly etc…. I bought it in blue, and the top part is a tiny bit see through but barely, and isn’t really wrinkly. I love it sooo much. I’m 5”8, 160lbs (I’m built with muscle), and I got a medium and fits perfectly. Also has a bit of extra stretch in the top part but it still fits snug. Thank you!! I bought cuz I saw Malu had the same one and thought it was rly cute!!:)

    Color: Sky Blue Size: M

  5. U***r

    It’s a great dress! Took it with me to Hawaii and I received a bunch of compliments on it. I’m 5’7” and 186 lbs and normally wear a large. I ordered my regular size and it is true to size. The dress reached to my ankle. It is see through kind of, so your nipples will show at the top. I didn’t have a problem with it though lol. Wear it with a black seamless thong. Took about 3 weeks to arrive, wasn’t in a rush to receive it so definitely worth the wait.

    Color: Sky Blue Size: L

  6. AliExpress Shopper

    parfait

    Color: Sky Blue Size: M

  7. AliExpress Shopper

    Nndjdjjdjdjdjdjdddjdjjddjdxjjdjdjxxjjxxnxnxnxnxnxnxnxnxnxnjddjdjdnnndbddjjdjddcjfjf

    Color: Gray Size: M

  8. M***t

    <2en> big surprise to have received it quickly enough, look forward to wearing it

    Color: Sky Blue Size: L

  9. U***g

    I love this dress soooo much! Very comfy and only a little see through but not terrible!

    Color: Sky Blue Size: S

  10. M***o

    Super nice

    Color: Sky Blue Size: S

Add a review